POVRATI

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja* kupljenim proizvodom.

* Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za kacige aktivacija pinlock vizira na kacigi,skidanje etiketa i postave odjeće,ugradnja dijelova u motor,pranje u perilici,itd.

Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Ami Moto d.o.o.  u suradnji sa servisom-prodajom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Novema Nova ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

Preporuka:

  • da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na www.ami-moto.hr prilikom izbora proizvoda
  • da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda
  • da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili
  • ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti
  • da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda

Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (dijelovi za motore, ulja, svječice, elektronika, kompjuteri za motor) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene.

Ami Moto d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Za artikle koji su na rasprodaji se ne vrše zamijene ni povrat novca.

Više detalja možete naći na stranicama Ministarstva gospodarstva: https://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12616

JAMSTVO I REKLAMACIJE

Za svaki proizvod na našim internet stranicama postoji jamstveni rok.

Artikli koji su na rasprodaji nemaju garanciju.

Prilikom preuzimanja proizvoda dobiti ćete ispunjeno jamstvo sa datumom kupnje i serijskim brojem proizvoda ako podlježe ispisu jamstva u suprotnom je račun sredstvo ispunjenja jamstvenog uvjeta.

Na računu su navedeni uvjeti jamstva i mjesto gdje svoje jamstvo možete ostvariti.

Reklamacije se uvažavaju prema specifikacijama proizvođača koje su opisane na jamstvenom listu koji je priložen prilikom preuzimanja proizvoda. Prilikom reklamiranja proizvoda kupac je dužan priložiti jamstveni list, račun, opis kvara, kompletan pribor i dokumentaciju koja je došla uz proizvod, te originalnu ambalažu. Reklamirani proizvodi se kontroliraju,  ako je vidljiv defekt šajemo zamjenu ili u slučaju da oštečenje nije vidljivo  šalje se proizvođaću koji odlučuje o popravku ili zamjeni.

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema reklamacije e-mailom, putem donjeg obrasca ili na drugi navedeni način. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Ukoliko ste naknadno utvrdili grešku ili oštećenje robe koja nije nastala transportom, želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju u jamstvenom roku ili izvan jamstvenog roka, slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

OBRAZAC ZA REKLAMACIJU I POVRAT ROBE

    Ime, prezime i/ili naziv tvrtke *

    Ulica, mjesto i poštanski broj *

    E-mail adresa *

    Telefon *

    Broj računa ili narudžbe *

    Datum računa ili narudžbe *

    PODACI O REKLAMIRANOM PROIZVODU

    Naziv proizvoda *

    Oznaka/šifra proizvoda (SKU) *

    Količina *

    Opis nedostataka na proizvodu i razloga za povrat *

    Ova web stranica zaštićena je s reCAPTCHA te se primjenjuju Google pravila privatnosti i uvjeti pružanja usluge.